/Files/images/230217_39.jpg

/Files/images/141017_03.jpeg

/Files/images/230217_39.jpg

/Files/images/34411586_1288992867901260_3073029021315891200_n.jpg

/Files/images/230217_39.jpg

Графік роботи Золочівського ІРЦ та перелік необхідних документів

читайте тут

/Files/images/2019/Додаток 1.jpg


/Files/images/230217_39.jpg

Важливі характеристики обдарованих дітей

Глибоко обдаровані молоді люди є в усіх етнічних групах, расах, країнах з різними рівнями економіки та в будь-яких географічних областях. Багатьох батьків цікавить питання, чи є обдарованість вродженою якістю, чи її можна розвинути й виховати.

Далі читаємо тут: "Важливі характеристики обдарованих дітей"

/Files/images/230217_39.jpg

Особливості екстраверсії й інтроверсії в дітей

Існує важлива характеристика особистості дитини, яка називається «темпераментом». Темперамент – це схильність людини діяти й реагувати певним чином, спираючись на індивідуальні особливості, притаманні їй від народження. Екстраверсія й інтроверсія при цьому є свого роду «південним і північним полюсами темпераменту», як висловився свого часу один з учених.

Далі читаємо тут: "Особливості екстраверсії й інтроверсії в дітей"

/Files/images/230217_39.jpg

Дитина має право на фізичний, розумовий, духовний та соціальний розвиток. Для цього дитині потрібні відповідні умови та рівень життя. Основний обов’язок щодо забезпечення цих умов покладається на батьків у межах їх здібностей та матеріальних можливостей.

Проблеми, які виникають у дітей, слід розв’язувати зусиллями багатьох дорослих, а також соціальних педагогів, які надають конкретну допомогу суб’єктам навчально-виховного процесу у вигляді педагогічної та правової підтримки з метою захисту учнів.

/Files/images/230217_39.jpg

Педагоги, соціальні педагоги, психологи ведуть соціальний супровід учнів з метою подолання життєвих труднощів, збереження, підвищення їх соціального статусу серед однокласників, молоді.

Соціальний педагог покликаний забезпечувати соціально-педагогічний захист дитини та її прав, підвищувати психолого-педагогічну культуру батьків, сприяти успішній соціальній адаптації дитини. Адже сімейні проблеми частіше не залежать від соціального статусу сім’ї та можуть спостерігатися як у матеріально-забезпеченій, інтелігентній, так і малозабезпеченій, малоосвіченій родині.

Соціальний супровід учнів, обов’язково має бути пов’язаний з відповідним вивченням поведінки дитини, умов її перебування у сім’ї, дослідженням внутрішньо сімейних взаємин та надання кваліфікованої допомоги.

/Files/images/230217_39.jpg

МОН: школа має знати про причини відсутності дитини

Батьки зобов'язані повідомляти школу про причини відсутності дитини. Про це розповіла міністр освіти Лілія Гриневич у відео спеціального проекту «Правила школи».

За словами міністра, якщо дитина не відвідує школу з сімейних обставин, то тоді батьки мають надати відповідну пояснювальну записку. Якщо дитина захворіла, то обов'язково необхідно надати школі довідку про те, що дитина вже здорова і може відвідувати колектив.

Більше читаємо тут: https://osvita.ua/school/62698/

Кiлькiсть переглядiв: 1059