/Files/images/230217_34.gif

Реалізація творчої особистості вчителя в системі міжшкільної методичної роботи

Учитель у своїй творчій діяльності повинен досягти трьох вершин: не дивитися на дитину, а бачити її; не слухати, а чути її; не знати все про неї, а розуміти її. Тому, хочу побажати, щоб у новому навчальному році, дорогі колеги, ми подолали ці вершини і поряд з вами невіддільно крокували: мудрість, талант, патріотизм і людяність. А долати вершини завжди легше разом, так як ми це робимо у нашому освітньому окрузі.

До Словітського освітнього округу належать Куровицька ЗОШ І-ІІІ ступенів, Підгайчиківська та Новосілківська ЗОШ І-ІІ ступенів, Митулинська, Кривичівська, Погорілецька ЗОШ І ступеня.

/Files/images/230217_35.jpg

Компетентнісний підхід у навчально-виховному процесі – основне методичне кредо педагогів округу, щоб забезпечити учням зв'язок з життям, відповідність сучасним вимогам, громадянську позицію. Ідеться насамперед про високий рівень викладання і глибоку якість знань учнів з предмета. Цікавою і різноплановою з цього погляду є діяльність в окрузі міжшкільних методичних об’єднань вчителів, яка останнім часом набула системного характеру і здійснюється на основі науково обґрунтованого підходу.

/Files/images/230217_35.jpg

Районний методичний кабінет, кординаційно-методична рада Словітського округу дбають про те, щоб ММО вчителів працювали якнайефективніше. Тематика засідань чітко спрямована на реалізацію поставленої проблеми, практикується наставництво, дослідження своєї роботи та роботи колег, спільне знаходження нових методів, творче застосування надбаного досвіду. Таким чином зустрічі колег по фаху набувають форм: творчої лабораторії обміну досвідом, аукціону педагогічних ідей, навчального практикуму, методичної сесії. Засідання складаються із практичної та теоретичної частин. Учителі спільно працюють над удосконаленням структури різних типів уроків, проводять цікаво відкриті уроки, а завдяки комп’ютеризації шкіл, з використанням нових освітніх технологій, обговорюють новинки методичної літератури та інше. Педагогам нашого округу завдяки мережі Інтернету вдається спілкуватися, обмінюватися досвідом, отримувати вчасно інформацію, плануємо створення електронного каталогу навчально-методичної літератури.

/Files/images/230217_35.jpg

Я особисто як заступник директора з нвр, керівник ММЦ своїм кредо обрала слова мислителя Г.Сковороди: «Не вчи камінь котитися, просто прийми перешкоду – і він сам покотиться…». Я не навчаю, а пропоную; не заставляю, а сприяю; не критикую, а рекламую. А ерудиція, майстерність, креативність, динамічність, неповторність – це професійні якості педагогів з якими я маю за честь працювати і завдяки їм котиться і вже не один камінь, а цілий віз творчої міжшкільної методичної роботи педагогів округу. Методичні об’єднання очолюють досвідчені, дуже працьовиті учителі, хочу сьогодні їм ще раз подякувати.

/Files/images/230217_33.jpg

Результативністю нашої спільної методичної роботи є: успішна діяльність молодих педагогів та їх закріплення в школі; перехід вчителя на позиції педагога-менеджера та дослідника; публікації в педагогічній пресі робіт вчителів; гарні результати здачі ЗНО учнями; постійна участь учнів в конкурсах «Кенгуру», «Левеня», «Бобер», «Колосок», тощо.

/Files/images/230217_35.jpg

Словітський округ – це пошук талантів, пробудження думки, це довір’я і дружні стосунки. Запрошую усі школи району до співпраці, до творчого пошуку. Бо з досвіду знаю, що бути вчителем – це значить поставити свою працю у центрі власного всесвіту.

/Files/images/230217_35.jpg

Структура методичної роботи

Кiлькiсть переглядiв: 226